Välkommen till min blogg!
I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
onsdag 21 december 2011
Diffrent stuff
I hope you like this :) it's a bit diffrent from the things I use to draw but someone wanted me to trie this so... I did :D
måndag 19 december 2011
fredag 16 december 2011
Hejsan! :D
måndag 5 december 2011
Follow me on Instagram :)
name: jakkovon
name: jakkovon
lördag 3 december 2011
4 prov på en vecka!!!!!
Tjenare!
Än en gång är jag ledsen för att jag inte uppdaterat men jag hade 4 PROV den här veckan så jag behövde verkligen plugga :(
här är iallfall en bild på mina fixade naglar :D ÄLSKAR att hålla på med sånt!! :D <3
I'm sorry for not updating (again) but I had 4 TEST this week, so I really needed to study :(
This is a picture of my fixed nails :D I LOVE to do stuff like that!! :D <3
Än en gång är jag ledsen för att jag inte uppdaterat men jag hade 4 PROV den här veckan så jag behövde verkligen plugga :(
här är iallfall en bild på mina fixade naglar :D ÄLSKAR att hålla på med sånt!! :D <3
I'm sorry for not updating (again) but I had 4 TEST this week, so I really needed to study :(
This is a picture of my fixed nails :D I LOVE to do stuff like that!! :D <3
| Pink party nails! <3 |
onsdag 30 november 2011
Kände bara för det :)
Förlåt för att jag inte uppdaterat min blogg, det har varit så mycket med skolan att jag inte har haft tid men här är i alla fall en bild på mina naglar som jag fixade nyss :D
Sorry for not updating my blog, it has been so much in school that I haven't had the time to update :(
anyway, here is a picture of my nails that i have decorated :D
P.S. My english suck, just so you know... so I understand if it's hard for you to understand it :P it's just that not everybody understands swedish :( So for more people to understand what im writing I decided to start write in english to :)
Sorry for not updating my blog, it has been so much in school that I haven't had the time to update :(
anyway, here is a picture of my nails that i have decorated :D
| det kom lite utanför på tummen men det var för att min lillasyster stötte till mig när jag skulle måla den :P |
söndag 20 november 2011
Tips
Hejsan!
tänkte tipsa till en blogg som jag tycker är bra men den är inte på svenska :( den heter iallafall magdavacariu.blogspot.com :) tänkte prova på konst som jag sett på hennes blogg d.v.s. när man målar nakna människor (vet inte det korrekta namnet för det) har aldrig provat det och jag tänkte prova lite nytt :)
Vad tycker ni?
tänkte tipsa till en blogg som jag tycker är bra men den är inte på svenska :( den heter iallafall magdavacariu.blogspot.com :) tänkte prova på konst som jag sett på hennes blogg d.v.s. när man målar nakna människor (vet inte det korrekta namnet för det) har aldrig provat det och jag tänkte prova lite nytt :)
Vad tycker ni?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

